29 Nisan 2012 Pazar

Hafta Sonu Menülerime Neler Oldu ?

Hafta sonu menülerim pek iyi değildi. Cuma misafirin olması olayı acaip bozdu...Ama bununla birlikte rahat rahat da bişeyleri yiyemedim...Rejim psikolojisi ama masadakilere baktıkça arada kalıyor insan.Cuma akşam yemeyi planladığım poğaça 1 iken iş icraata gelince 1'den 3'e çıktı, malesef ben tattım mı duramıyorum...Gelelim Cumartesiye ve Pazara...Pazar normalde olsa akşam üstü tatlı yerdim canım çok çekti ama tüm gün kastım kendimi.Kasmasam yiyorum kassam mutsuz oluyorum valla zor işler  Sonuç olarak hafta sonu menülerimin pek sağlıklı olduğundan söz edilemez.

28.04.2012 Cumartesi


Sabah:1 poğaça, 1 kk peynir, domates saaltalık
Öğlen:kurufasulye pilav cacık
Ara:1 muffin 1 poğaça
Akşam:yok...

Cumartesi gün içinde çok karbo olunca akşam yemek istemedim zaten canım da hiçbirşey istemedi

29.04.2012 Pazar


Sabah: 1.5 dilim tam buğday ekmeği, 1 kk peynir, domates saalatalık
Akşamüstü: 1 ufak tortilla lavaş ile ızgara tavuk ve antikrot ( piknikteydik), salata, 2 kadeh şarap

Ne yapacağız ??? Önümüzdeki maçlara bakacağız :) Bu haftayı oldukça sağlıklı geçirmeyi planlıyorum ki aldığım 400 gramı geri vereyim...Zaten çok fazla kilom yok 2-3 kilo fazlalık var ondan da kurtulsam bu iş tamam. Ama kimse küçümsemesin çünkü çok kolay alınan o 2-3 kg fazlalığı vermek resmen bir eziyete dönüşüyor...

Tartı durumuna bakarsak ay bazında değerlendirdiğimde; 

01.04.2012 kilo = 55.2
08.04.2012 kilo = 54.6
15.04.2012 kilo = 53.4
28.04.2012 kilo = 53.8

Son haftak artış malum, bu hafta göstereceğim kendimi

2 yorum:

  1. hedef kilon 50 galiba canim, o zaman boyun 160 falan mi? eger oyleyse çok zayif olmazmisin? Ben 163 um hedefim 55 :) kaçamaklari bu hafta bende yaptim ya :( 1 kilo almisim bilmiuorum belki tarti hatalidir ama turkiye'ye gelince biseyler olacagini hissetmistim zaten :(

    Neyse bende mimin var canim bir ara ugra bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğrayım canım olur :) Canım boyum 1.59 falan...zayıflamaya devam ediyorum 52.6 oldum....50'de biraz fazla olabilir evet ama tam sınırda da bırakmak istemiyorum ki sonra kilo almaya başladın mı alıpğ başını gidiyor...hedef 51-50 falan ama artık zaten kilo vermem durur ister istemez :)

      Günlüğüme uğradığın için çok teşekkür ederim canım..Türkiye'de umarım güzel vakit geçiriyorsundur...Günlüğüne de vakit bulur bulmaz hemen geliyorum ;) B uara pek takip edemedim blogu :)

      Sil