16 Nisan 2012 Pazartesi

Nisan Ayı 3. Hafta Menüleri

Dayanamadım tatlıyı yedim malesef  Bu hafta 0 kaçamak gitmem lazım çünkü hafta sonu da Ankara'da olacağım annem vb. hazırlık yapar orda da kaçamak olasılığı artabilir...

16.04.2012 menü:

Sabah:Peynirli domatesli salatalıklı sandviç
Öğlen:Kıymalı yogurtlu ıspanak yemeği, salata, 1 sk kabak
Ara:1 küçük elma
Ara:1 bardak süt
Akşam:Et şiş ( 1.5 şiş yedim ), sebze haşlama, dondurmalı irmik, (ekmek yemedim, şarap vardı içmedim en azından o kalorilerden kurtuldum ama ardından gelen tatlıya takıldım )


17.04.2012 Salı

Sabah:1 kk peynir, domates salatalıki 1 dilim kepek ekmeği, 2 adet prinç patlağı
Öğlen: Türlü, yogurtlu semiz otu salatası
Ara:1 süt
Akşam: mercimek çorbası, hellim peynirli salata ( salata yemek porsiyonu gibiydi )


18.04.2012 Çarşamba

Sabah:
1 dilim ekmek, 1 kk peynir, domates, salatalık
Öğlen: Yogurtlu Mantı, pırasa,
Akşam: Enginar, yogurt


19.04.2012 Perşembe:

Sabah:
yarım dilim ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: tavuklu karnı yarık, 4 yk pilav, salata
Akşam: Enginar, ayran, salata


20.04.2012 Cuma

Sabah: Ev yapımı hamburger ( mayonezsiz, 1 çk ketçap ile yapılmış )
Öğlen: Salata, fırında köfte, 1 sk karnabahar
Akşam: Enginar ( kızlar yoldaydık yanıma evden yolluk koymuştum yolda tupperdan cıkardım yedim, işyerinde buzdolabı olunca evde hazılrayıp işyerinde akşama kadar buzdolabında saklayabildim :) )


Cuma akşamı itibariyle Ankaraya gittik, ondan dolayı aşağıda yer alan menülerde ister istemez kaçamaklar oldu. Bunu bildiğimden gitmeden önceki hafta Pazartesi dışında hiç kaçamak yapmadım. Ankaradayken de herşeyden tattım ama abartmadan yemeye çalıştım.

21.04.2012 Cumartesi

Sabah: 2 dilim ekmekten tost, 2 kk peynir, 1 sk menemen, 1 dilim revani
Ara: 3 madlen çikolata
Ara:1 kase yogurt
Akşam: Şehriye çorbası, kıymalı patlıcan yemeği, yogurt, yarım dilim tam buğday ekmeği
22.04.2012 Pazar

Sabah- Öğlen:
Bruncha gittik, zararlı olarak yediklerim...1 poğaça yedim, yarım kasede sütlü tatlı, 2 ekler, çok daha zararlı şeyler vardı ama onlardan tatmadım
Ara 1 parça çikolata ( 2 kareye tekabül eder küçüktü )
Akşam: Mercimek çorbası, 2 kaşık etli pilav, 5-6 adet sarma, yogurt

23.04.2012 Pazartesi


Sabah-Öğlen: 3 dilim ekmek, peynir, domates, salatalık, 1 çk menemen, 1 tk reçel, tadımlık tereyağı
Akşam: ( 15.00 ) mercimek çorbası, iskender , ayran ( iskenderin etlerini yedim, pidelerinden 3 adet tattım diğerlerini yemedim )


Ankarada dönüşümüzle birlikte menüleri tekrar düzene sokmaya başladım. Bir süre kaçamaksız gidip kalan 2-3 kilodan da kurtulmak istiyorum. Aşağıda yer alan menüler dönüşümüzün ardından gelen menüler, görüldüğü gibi 3 gün istediğim gibi olmadığı için menülerim oldukça dikkat etmeye çalışıyorum.Bazen az yediğimi de düşünmüyor değilim, ya da abarttığım da oluyor beslenme olayını. Dün öğlen yediğim 3 kaşık pilava bile takıldım mesela acaba bu hafta kilo vermemi engeller mi modunda takıldım.

24.04.2012 menü

Sabah:kepek ekmeğine kaşarlı tost, 1 muz
Öğlen: Tavuk sote, yeşil mercimek çorbası, salata
Ara: 1 bardak süt
Akşam: Brokoli, yoğurt


25.04.2012 Çarşamba

Sabah:
1 dilim ekmek, 2 salatalık, 2 domates
Öğlen: 1 tavuk but haşlama, 1 sk bamya, yogurtlu semizotu, pilav ( 3 yk falandı )
Ara: 1 bardak süt, 1 ceviz, 1 badem,5 adet kuru üzüm
Akşam: hellim peynirli salata ( 3 adet hellim vardı ), köfte sarma ( 1 adet),1 kase yogurt


26.04.2012 Perşembe

Sabah: 1 kase yoğurt
Öğlen: 1 büyük kabak dolması, 1 kase yogurt, 1 sk barbunya, salata
Ara:2 ceviz,5 kuru üzüm
Akşam: Karnabahar salatası (bol içerikli bir salataydı içinde karnabahar brokoli domates zeytin turşu biraz mısır vardı ), 1 kase yogurt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder