9 Nisan 2012 Pazartesi

Nisan Ayı 2. Hafta Menüleri

Günaydın güzel güncem,
2 haftalık düzenli dengeli beslenme serüvenimin ardından,
Dün itibariyle kilomu 53.4 olarak gördüm :)

Daha bir 3 kilo daha var vermek istediğim, tam gaz yola devam ediyorum. Nasıl yaptığımı merak edenler için gizlim saklım yok menülerimi gün ve gün burada yazıyorum, takip edebilirsiniz ;)


09.04.2012 Pazartesi


Sabah: 2 kaşık müsli, 2 ceviz, 2 badem , 200 ml süt
Öğlen: Kuru fasulye, cacık
Ara:1 bardak süt
Ara: 1 elma, 3 badem, 5 kuru üzüm, 1 pirinç patlağı
Akşam:1 kase unsuz havuç çorbası, kabak yemeği, 1 dilim ekmek, yoğurt


10.04.2012 Salı


Sabah:kepekli tost ekmeğinden kaşarlı tost
Öğlen:1 hamburger köftesi ( sadece köftesinin verildiği bir menü var :p: ) , ezogelin çorba, salata
Ara:1 bardak süt
Ara:2 salatalık, 3 badem, 1 ceviz, 5 adet falan kuru üzüm
Akşam:Kabak yemeği, yoğurt


11.04.2012 menü


Sabah:1.5 dilim ekmek 1 kk peynir 3 domates 1 salatalık
Öğlen:Tavuk but salata
Ara:1 küçük boy muz
Ara: 1 bardak süt
Akşam:1 köfte, taze fasulye, yogurt


12.04.2012 Perşembe
Sabah:Sandviç ekmeğine peynirli dometesli sandviç
Öğlen:1 sk pırasa, 1 sk haşnamış tavuk
Ara: 1 bardak süt
Akşam: sandviç tarzı bişey yedim, yarım muz,
2 parça çikolata


Dün akşam pek olmadı malesef bir de akşam geç yedim...İşte çok yogun ara yapsaydım daha düzgün atlatabilirdim akşamı ama ara yapamayınca böyle oldu...


13.04.2012 cuma

Sabah
:Peynirli domatesli sandviç ( büyük sandviç ekmeğinden)
Öğlen:Salata, 2 çk barbunya, 1 sk patates püresi, tadımlık haşlama et
Ara:1 muz
Akşam: Zeytinyağlı brüksel lahanası
Spor: 4 km yürüyüş



14.04.2012 Cumartesi menü

Sabah: 1 kepekli tost ekmeğinden tost ( beyaz peynir ve domatesli )
Öğlen:Izgara tavuk, haşlanmış sebze,
Akşam: 1 kase çorba, haydari
Ara:
Elma veya süt hayal ederken sütiş muhallebisi oldu
Spor
: Bol bol yürüyüş yaptık Ezgi ile..



15.04.2012 Pazar menü

Sabah: ( 11.00 )
1.5 peynirli domatesli tost , 2 salatalık
Akşam: ( 16.00 ) Biftekli noodle ( 1 porsiyonun hepsini yemedim, sonuçta makarna sabah da karbo olmuştu )
Ara ( 20.30 ): 1 bardak kefir

Spor: Bol yürüyüş taksimde vb. günlük aktivite diyelim

Bugün eşimle evlilik yıldönümümüz :) ...dışarı yemeğe gideceğiz...tatlı olarak da dondurmalı irmik helvası varmış....yemiycem ya da 1 kaşık tadıcam...yememem lazım kızlar ya tam vermeye başlamışken geri alamam

Bu arada dün ilk kez kefir denedim...baya bişey okumuştum yararlı olduğunu dair süt yogurt arası bişey, içilemeyecek gibi değil, bundan sonra arada ekleyeceğim diyetime...

dün de evde yogurt mayaladım kızlar ilk kez pastorize sütten, çok katkı maddesi varmış hazır yogurtlarda yaptım ama bakalım inşallah güzel olmuştur :) doğal bir süt aldım onunla en az katkılı yogurt ile mayaladım...umarım olmuştur :) bir yerde okudum pastorizeden normalde yogurt tutmuyor ya da acaip sulu oluyormuş, sütü kaynatırken içine çok az nişasta atınca yogurt katı oluyormuş...sabah baktıgımda yogurdum cidden katıydı umarım tadı da iyidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder