6 Nisan 2012 Cuma

Menülerim


Menü paylaşımlarım devam ediyor...Bu haftayı kaçamaksız geçirmeyi başardığım için çok mutluyum :)
Bir hafifleme hissediyorum ama tartılıp motivasyonumu kaybetek istemiyorum. Şimdilik devam :) Hafta sonunun da hafif geçmesi dileğiyle

Haftanın sonunda kilo:54.6

02.04.2012 PAZARTESİ

SabAh: Kaşarlı tost
Öğlen: Yogurtlu ıspanak + kabak salatası
Ara: 200 ml süt + 3 badem + 3-5 adet leblebi
Akşam: Enginar + Ayran

03.04.2012 SALI:

Sabah: 1 dilim ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Avuç içi kadar tavuk eti ( tavuk dolması vardı princini yemedim),zeytinyağlı pırasa,salata
Ara: 200 ml süt
Ara: 1 küçük elma, 3 badem, 3-5 leblebi
Akşam: Enginar, yogurt

04.04.2012 Çarşamba menü

Sabah: 1 kaşarlı tost,1 salata
Öğlen: Mercimek çorbası, salata, 1 sk kereviz, avuç içi kadar döner eti ( yemek olarak pilavlı döner çıktı etlerini yedim )
Ara: 1 salatalık
Akşam: tas kebabı ( 1 sk falan ), 1 dilim ekmek, salata, yogurt, tadımlık patates püresi ( 1 çorba kaşığıydı )

05.04.2012 Perşembe menü

Sabah: sandviç ekmeğine 1 kk peynir, 1 domates, 1 salatalık
Öğlen: Istavrit tava, yarım kase domates çorbası ( kremalı gibiydi hepsini içmedim),salata
Ara:2 ceviz,2 badem, 7-8 tane kuru üzüm
Akşam:Tavuklu salata, yarım muz

06.04.2012 Cuma

Sabah: 2 dilim kepek ekmeği, 1 kk peynir, 1 salatalık, domates
Öğlen:Taze fasulye,bulgur pilavı, salata
Ara:1 elma
Ara:5 badem
Akşam:mercimek çorbası 1 kase, salata, avç içi kadar fırında tavuk

Hafta sonu menüleri iyi değildi , tatlı yedim ( 2 adet kavala kurabiyesi, 1 tk bal ) onun dışında akşam 2 avuç patlamış mısır yedim, ancak abartmadım..Cumartesi ediğim tatlıları pazar dengeledim,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder