18 Mayıs 2012 Cuma

Mayıs Ayı Menülerim :)

fad diets
















Kilo verme serüvenim devam ediyor...Hedefime 1 kilocuk kaldı nerdeyse, ancak son haftadaki kaçamaklar dolayısıyla bu hafta kilo vermemiş olabilirim.Ama Cumartesi günü kilomu 51.8 olarak gördüm

Bu arada beni takip eden dostların bilmesi amacıyla belirtiyorum, boyum 1.59, ondan istediğim kiloda zayıf oluyorum doğru ama abartı bir zayıflık olmuyor, genetik yapım ve kalın bacaklarımdan pek bişey gitmiyor  Ne yapsan genetik miras karşısında bir yere kadar çaba işe yarar.Bu arada henüz çoluk yok çocuk yok, ondan şimdiden kilomu sabitlemeyi amaçlıyorum....

Gün ve gün yediklerimi aşağıda paylaştım, aslında sitemde de günlüğüm mevcut.İsteyenler http://www.bizbizesaglik.com/ adresinden de daha detaylı olarak takip edebilirler. Amacım sağlıklı bir şekilde günlük protein, kalsiyum , vb. gıdaları alarak, yeterince su içerek sağlıklı zayıflamak, ondan elimden geldiğinde boş kalorileri hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum. Tatlı, pizza, vb. gibi gıdalar cısssss....

Tartılmamın ardından yediğim magnum, abartı bir kaç yiyecek dolayısıyla sanırım, ya da üşüttüğümden bilemiyorum, karnımda bir şişlik vardı. Karnımın şişliği bu hafta hiç geçmedi. Ayrıca, diğer haftalara göre bu hafta iştahımda bir artış oldum. Normalde akşamları ekmek, vb. yememye çalışıyordum bu hafta her akşam ekmek oldu malesef...

Kısaca bu haftadan pek umutlu değilim ama toparlanacak artık inşallah yavaş yavaş  vereceğim kilonun azalması ile ister istemez bir korku oluyor ya hemen tekrar alır mıyım diye ama iştah açıldımı da durdurması zor oluyor

KİLO VERME SEYRİME BİR BAKALIM:
it weight loss kids It’s NOT Just About the Calories!  
01.04.2012 kilo = 55.2
08.04.2012 kilo = 54.6
15.04.2012 kilo = 53.4
28.04.2012 kilo = 53.8
08.05.2012 kilo = 52.6

12.05.2012 kilo=51.8
19.05.2012 kilo=   

Yarın tartı günüm, merak ediyorum yarın kilom kaç çıkıcak diye ama pek de umutlu değilim bu hafta şişkinlikte hissediyorum.Bu hafta pek istediğim gibi olmadı, abartmasam da koruma dönemi menüsü gibi ara ara kaçamaklar oldu.Bugün ve hafta sonu misafirim var, ister istemez yine uyamadığım ve istediğim gibi beslenemediğim zamanlar olacaktır.

Gelelim gün ve gün kilo paylaşımına...Son haftaya kadar akşamları karbonhidratı oldukça azaltarak sebze/salata/ + yoğurt/ ayran + istersem bir dilim ekmek tercih ederek beslendim, bundan dolayı protein ihtiyacımı öğlene aktardım, son hafta pek olmadı ama son hafta öncesinde akşamları oldukça başarılı gittim diyebilirim.

02.05.2012 Çarşamba menü

Sabah: 1 bardak süt, yarım paket altınbaşak
Öğlen: tavuk göğüs, taze fasulye
Akşam: 1.5 dilim ekmek ( 100 kalori ), menemen, 1 büyük bardak ayran
Spor: 30 dk yürüyüş

03.05.2012 Perşembe menü

Sabah:
1 kepek ekmeğinden beyaz peynrili tost salatalık
Ara: Millenium'um yaptığı yeşil çay
Öğlen: Ispanak, yogurt, salata, 7 adet çilek
Ara: 1 bardak süt
Akşam: Hellim peynirli karışık salata ( salata porsiyonum çok büyüktü ondan sadece salata yedim, 4 dilim hellim peyniri vardı içinde peyniri biraz çok oldu ama ne yapalım

04.05.2012 menü

Sabah:
1 dilim ekmek, 1 kk peynir, domates, salatalık
Öğlen: Mercimek çorbası, bir dolma, orman kebabı denilen ama içinde 4 parça haşlama et ve patates olan bir yemek ( bir de yanında börek ve meyve suyu vardı onları es geçtim :d )
Ara: 1 ceviz, 5 kuru üzüm
Ara: 1 bardak süt
Akşam: Semizotu salatası, 1.5 bardak ayran

05.05.2012 Cumartesi:

Sabah:
1 dilim kepek ekmeği, 1 yk yulaf kepeği ile yapılmış krep, menemen, 1 kk peynir ( öğlene doğruydu )
Ara: 2 adet altınbaşak bisküvi, 1 bardak ayran, 5 badem, 5 siyah çekirdekli üzüm
Ara: 2 grissini, 2 altınbaşak ( dışarıdaydım arkadaşlar yiyecek bişey bulamayınca bunlarla idare ettim pek olmadı ama )

06.05.2012 Pazar:

Sabah: 1 dilim kepek ekmeği, menemen, 1 kk peynir
Ara: 5 siyah çekirdekli üzüm, 2 badem
Ara: 1 kazandibi
Akşam: 1 kepekli lavaş, ızgara köfte 3 adet, 2 bardak ayran, salata ( piknikteydik )
Akşam: Dondurma ( Malesef arada yediğim tatlı beni hiç mi hiç kesmedi

07.05.2012 Pazartesi menü

Sabah:
1 dilim ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Bahçevan kebabı, yogurt, salata, 1.5 dilim ekmek ( kebap denilen bişey ama resmen aç kaldım ya, 3-4 sote et ve kızarmış patlıcan vardı içinde patlıcanları yemedim etlerle de doymadım tabi )
Ara: 1 ayran
Ara: 2 çekirdekli kepekli galeta
Akşam: Yoğurtlu Pazı yemeği, 1 bardak kefir

Bugün karbo çok oldu ama baştan doymadım öğlen vb. acısını çektim mecbur..aradaki galetalar da bir arkadaş almış acaip lezzetliydi 1 derken 2 oldu Allahtan daha çok yemedim :)

08.05.2012 Salı Menü:

Sabah: 1 yulaf kepeğinden krep ( millie bana yapıp getirmiş ), 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Kabak, salata, Tavuklu pilavın tavukları ve 1 kaşık tadımlık pilav, 2 kaşık yogurt
Ara: 1 elma
Akşam: Semizotu salatası, ayran, teriyaki soslu tavuk sote
Ara: 1 bardak süt

09.05.2012 çarşamba menü

Kalkınca:
3 badem
Sabah: 1 dilim denge light ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Enginar, 2 kıymalı dolma, yoğurt

İsim:  DSC00452.jpg
Görüntüleme: 5
Büyüklük:  88.2 KB (Kilobyte)

Ara: 1 bardak ayran
Akşam: 1 dürüm çiğköfte, 1 bardak ayran

İsim:  DSC00453.jpg
Görüntüleme: 5
Büyüklük:  81.2 KB (Kilobyte)

10.05.2012 Perşembe menü

Kalkınca: 3 adet badem
Sabah: Denge ligttan kaşarlı tost
Öğlen: Et sote ( 5-6 parça et vardı ), 4 kaşık pilav, Salata,
Ara: 1 elma
Akşam: Sağlıklı mücver, 1 kase yoğurt ( Mücver tarif için TIKLAYINIZ:) )
11.05.2012 Cuma

Sabah
:1 dilim denge light, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Mercimek çorbası, salata, Levrek
Akşam:Pazı yemeği, yoğurt,


12.05.2012 Cumartesi

Sabah:1 yulaf kepeğinden yapılmış krep, Menemen, domates salatalık, 2 kk peynir
Öğlen: Ekmek arası köfte ( sandviç ekmeğiydi, ekmek çok oldu ara öğün olmayınca da özellikle hafta sonları çok acıkıyorum )
Akşam:Pazı yemeği, yoğurt


13.05.2012 Pazar

Sabah:1 dilim kek, cevizli sucuk, 1 albeni ( sınav öncesi böyle garip şekerli bir kahhvaltı oldu )
Ara: 8 badem
Öğlen-Akşam: 1 ızgara antikrot, 1 parça ızgara tavuk, salata,1 yuvarlak kepekli lavaşın yarısı, 2 bardak ayran
14.05.2012 MENÜ

Sabah:
Peynirli domatesli kepek ekmekli sandviç
Öğlen: Kuru fasulye pilav cacık
Akşam: Pazı yemeği, yogurt,
Ara: ( 19.30 ) Magnum
15.05.2012 Menü:

Sabah: Kepekli lavaştan kaşarlı tost ( kızlar bu lavaş dediğim kepekli ekmekleri lavaş gibi yapmışlar yuvarlak değil dikdörtgen şekliiinde diyete uygun, onlardan, ekmek yerine bazen bundan yiyorum, tam buğdaylı her biri 80 kal. )
Öğlen: Terbiyeli köfte, kabak yemeği
Ara: 1 paket altınbaşak bisküvi, 1 bardak ayran
Akşam: Tavuk gögüs, salata, 1 dilim ekmek, Ayran
16.05.2012 Menü

Kalkınca:
1 müsli bar
Sabah: 2 dilim kepekli ekmek, 2 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: 2 tavuk but, taze fasulye, 3 dilim fırında patates
Ara: 3 kuru erik
Akşam: 4 adet köfte, salata,

17.05.2012 menü

Sabah:
Biraz pestil yedim, tutar olarak tarif edemiyorum elim kadar bir parçaydı, 1 dilim kepek ekmeği, 2 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Tarhana çorbası, salata, döner eti, 2 bardak ayran


Akşam: resimdeki kepekli lavaşın yarısı, fırında ıspanak, yoğurt ardından 1 avuç leblebi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder