27 Mart 2012 Salı

Vocabulary in Context


İngilizce konusunda kaliteli kitap bulma azmim devam ediyor. Ama o kadar zor ki, özellikle de ingilizceniz belli bir seviedeyse. Dün Akın Yayınlarının vaktinde gittiğim kursunda verilen ve vaktinde tonla satılan kitabı Vocabulary in  Context'i çözmeye başladım ve sonuç hüsrandı. Çıkmış sorularda baktım ki paragraflardaki 5 sorunun 4'ü yanlış yapmışım ! 90'ı hedefleyen biri için ciddi sinir bozucu bir durum bu ? Ardından bir kısmı çıkmış sorular olduğu için açıp soru cevaplarını başka yayınlardan kontrol ettim ve anladım ki kitabın cevap anahtarı yanlış...

Ben bir kitap basılırken nasıl cevap anahtarı yanlış konulabilir aklım almıyor. Bu kitap yüzünden günlerdir saatler kaybettim, yanlışlarımı anlamak için, meğersem ben yanlış yapmıyormuşum kitabın cevap anahtarı yanlışmış. Ardından kitabın ortasından farklı bir sayfa açıp yine çıkmış sorular çözdüm ve baktım o paragrafında cevap anahtarı yanlıştı.

Kısacası kaliteli olmayan, hatalarla dolu, düzgün olmayan bir kitap malesef size sınavın az kaldığı dönem de ( 2 ay ) sadece vakit kaybettiriyor. Ondan doğru kaynak seçimi çok çok önemli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder