30 Mart 2012 Cuma

29.03.2012 menü


30.03.2012 CUMA 

Sabah: kazandibi ( canım tatlı çekiyordu sabah yedim )
Öğlen: Kepek ekmeğine peynirli domatesli sandviç ( yemek çok kötüydü )
Akşam: Tavuklu salata, 1 muz
Ara: 1 dilim elma

31.03.2012 menü CUMARTESİ

Sabah: 1.5 dilim gül böreği ( ev yapımı az yağlı ), 1 kk peynir
Ara: 1kazandibi
Akşam: 1 adet sebzeli enginar, ayran

çok kötü bir menü oldu kızlar ama bugün iyi...en azından dün de abartmadım...

01.04.2012 PAZAR

Öğlen:1 dilim kepek ekmeği, 1 kk peynir, 1 tavada yumurta, domates salatalık,1 ceviz, 2 siyah çekirdekli kuru üzüm ( çok geç kalkınca sabah kaynadı, hasta olunca erken de kalkamadım )
Ara: Yarım dilim baklava ( eşim yiyordu ondan tattım )
Akşam: 4 Izgara köfte,yarım ekmek dilimi kadar pide, tadımlık patates kızartması ( 3 adet falan ),ayran, hoşmerim ( yarısını yedim )

02.04.2012 PAZARTESİ

SabAh: Kaşarlı tost
Öğlen: Yogurtlu ıspanak + kabak salatası
Ara: 200 ml süt + 3 badem + 3-5 adet leblebi
Akşam: Enginar + Ayran

03.04.2012 SALI:

Sabah: 1 dilim ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Avuç içi kadar tavuk eti ( tavuk dolması vardı princini yemedim),zeytinyağlı pırasa,salata
Ara: 200 ml süt
Ara: 1 küçük elma, 3 badem, 3-5 leblebi
Akşam: Enginar, yogurt

Haftalık olarak değerlendirildiğinde gereksiz besinler olmuş, diyet menüsü gibi olmamış pek. Kaçamaklar mevcut, ama kaçamaklar sınırlı olduğundan çok da fena değil diye düşünüyorum.

Genel olarak yediklerim az, ara öğün vb. ile yediklerimin artırılması gerektiğini düşündüğümden,
  • 2-3 gündür menülerime ara öğün ekledim
  • Akşamları ve öğlenleri pilav/makarna vb. tercih etmiyorum, doymadıysam tercihim 1 dilim ekmek oluyor ki bu hafta hep doydum,
  • Kaçamak yapmamaya çalışıyorum, şimdilik 3. günüm ve iyi gidiyor.
  • Yediklerim hala az gibi biraz daha artırmam gerekebilir.
  • Spor kesin eklenmeli ancak bu ara mevsim geçisinden kaynaklı bir yorgunluğum var, sanırım bundan dolayı pek gözüm yemiyor spor yapmayı...:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder