27 Mart 2012 Salı

27.03.2012 Menü


Sabah: Bişey yemedim kötü bir gündü hasta gibiydim hiç iştahım yoktu
Öğlen: Tavuklu makarna + Ayran + Yarım dilim pasta
Ara: 3 badem + 1 kuru kayısı
Akşam: Yarım kıymalı pide
Sonuç: Gün fazlasıyla karbonhidrat oranı yüksekti pek iyi olmadı sabah tartıldığımda kilomu 55.1 olarak gördüm...Bu hafta daha düzenli ve dengeli bir beslenme beni bekliyor Mevsimlerden Roma Blogeri mehtap Hanımın yazdığı menüyü 1 hafta boyunca uygulayacağım...Harfi harfine uymam zor olabilir, öğlenleri yemekhanedeyim, vb. ama elimden geldiğinde uymaya çalışacağım.

Diğer bir sıkıntı ara öğünler...Ara öğünlerde hiç bir açlık hissetmiyorum, buna rağmen açlık hissedilmese de ara öğünlerin yenilmesi gerekiyor mu ?

Mehtap Hanımın Haftalık Menüsüne buradan ulaşabilirsiniz.

Sonuç olarak;
  • Sıkıntı benim menülerde hep hafta sonu yaşanıyor.
  • Bu hafta sonu daha dikkali olmaya çalışacağım.
  • Sabah yürüyüş için erken kalkmaya çalıştım ama başarısızlıkla sonuçlandı, akşam yürüyeceğim onun yerine.
  • Yeşil çorba deneyimim oldu hafta içi ama malesef tadı hiç hoşuma gitmedi pek içemedim biraz sulu yapmışım :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder