29 Mayıs 2012 Salı

Mayıs Ayı Menüleri



17.05.2012 menü

Sabah:
Biraz pestil yedim, tutar olarak tarif edemiyorum elim kadar bir parçaydı, 1 dilim kepek ekmeği, 2 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Tarhana çorbası, salata, döner eti, 2 bardak ayran
Akşam: resimdeki kepekli lavaşın yarısı, fırında ıspanak, yoğurt ardından 1 avuç leblebi

bugün koruma gibi oldu sanki...akşamki leblebiler olmasa iyiydi de, abartı da bişey yapmadım ben abartıyorum sanırm bu hafta pek istediğim gibi gitmedi...Ara yapamadım çünkü full toplantıdaydım, vakit olmadı..geçen hafta akşam pek ekmeğe ihtiyaç duymuyordum bu hafta nedense canım istiyor...

18.05.2012 Kilo = 52.7

18.05.2012 Cuma menü:

Uyanınca:
3 badem, 2 kuru erik
Sabah: Beyaz peynirli sandviç ( 2 dilim ekmeğe tekabül eder ekmek )
Öğlen: Ramiz köfte ve köftelerin altındaki pidelerin yarısı, ayran
Ara: 2 kuru erik ( çok trafik vardı eşimi beklerken yedim )
Akşam: ( 20.00 ve sonrası ) : meze, salata, ekmek ( 3-4 dilim kızarmış ekmek yedim heralde çok acıkmıştım),levrek,yarım bardak rakı ( akşam ciddi çok kaçtı )

19.05.2012 Cumartesi

Sabah: 2 poğaça, 1 sandviç ekmeği, 2 kk peynir, domates salatalık, 1 sosis,
Ara: 3-4 elma dilimli patates
Akşam: 1 dilim ıslak kek, 1 top dondurma ( sabah öyle bir yemişim ki tüm gün acıkmadım, tüm gün dışardaydım )

20.05.2012 Pazar

Sabah: 1 kaşarlı tost, 1 tadımca
Ara: 3-4 hoşbeş
Öğlen: 2 köfte, 2 sk spagetti makarna
Akşam: Kazandibi
Ara: kuruyemiş
Tartılmanın ardından hafta sonu menülerin dengesi şaştı.

21.05.2012 Pazartesi
Sabah: 1kaşarlı tost
Öğlen: 1 kase mercimek çorbası, 4 adet ızgara köfte, ayran, 3 dilim muz
Ara:1 kayısı
Ara: 1 bardak süt
Akşam: tavuk göğüs, ayran

22.05.2012 Salı

Bugün oldukça yoğun ve stresli bir gün geçirdim, ama menü fena değildi, ara öğün yogunluktan olmadı...

Sabah: Denge light sandviç ekmeği, 2 kk peynir, domates
Öğlen: Taze fasulye, 1 parça Tavuk göğüs
Akşam: 1 servis kaşığı kaşarlı mantar, avuç içi kadar ızgara tavuk, 2 büyük bardak ayran, yarım kepekli lavaş

23.05.2012 Çarşamba

Kalkınca: 3 badem
Sabah: 1 dilim kepekli ekmek, 1 kk peynir, domates salatalık
Öğlen: Barbunya, 1 kepekli roll ekmek )( yemek çok azdı biraz aç kalacaktım sadece barbunya ile ondan yanında ekmek de oldu)
Ara: 1 muz
Akşam: hellim peynirli salata, kabak çorbası, 2 dilim haşlama patates

24.05.2012 menü:

Sabah: 1 kk peynir, domates, salatalık, 1 dilim tam buğday ekmeği
Öğlen: Bamya, peynirli makarna ( yemekte sebzeli güveç gibi bişey vardı ama acaip kötüydü aç kaldık resmen )
Ara: Kandil simitleri doğum günü pastası ( YEMEDİM )
Akşam: Portakal soslu kuzu bonfile, 1 çk patates püresi, 1 dilim sarımsaklı zeytinyağlı kızarmış ekmek ( bonfilenin hepsini yemedim pek hoşuma gitmedi, sonuç olarak dışarda da aç kaldım gibi oldu, ondan ekmke de yendi )

25.05.2012 menü

Sabah: 2 adet küçük kandil simidi
Öğlen: yayla çorbası, 3-5 parça ciğer ( fotodakinin yarısı), 1 sk kısır, salata
Akşam: 2 dilim tam buğday ekmeği, 1 kk hardallı kekikli peynir, yarım kadeh şarap, 1 avuç soslu mısır

Akşam pek olmadı kızlar da, hep de ortama ayak uydurmamak olmuyor, dün atlatmıştım sağlıklı bugün bu kadar oldu
26.05.2012 kilo = 52.0

28.05.2012 menü:

Sabah:
Kepek ekmeğini domatesli zeytinle peynirli sandviç
Öğlen: Nohut salatası, haşlama et, 3 adet dilim patates ( fotodaki saltanın yarısını yedim )
Ara: Yarım paket form mısır patlağı, 8 adet badem
Akşam: Yayla çorbası, pazı yemeği, yoğurt

Menü pek istediğim gibi olmadı. Öğlen hiç doymadım yine, öyle olunca arada çok oldu gibi..bana göre karbosu çok bir gündü aslında, akşamki çorba ve prinçte de pazı vardı...

29.05.2012 menü

Sabah: 1 dilim çavdar ekmeği, 1 domates, 1 salatalık, 1 kk peynir
Öğlen: 1 Tavuk but, 3 elma dilim patates, salata, yogurt
Ara: 1 kayısı
Akşam: Yayla çorbası, 1 dilim ekmek, 5 adet badem

Akşam eve geç geldim menü pek olmadı normalde çorba ile pek ekmek yemem ama bu sefer canım istedi nedendir bilinmez yine de çok olmadı diye düşünüyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder