12 Temmuz 2012 Perşembe

Pabucumun Moda İkonaları :)

   
Bugün kafama diyet, sağlık dışında bişeyler yazmak esti yazıyorum :) Bu ara takip ettiğim bazı moda bloglarında, bazı bloggerlar öyle bir uçmuş ki, öyle böyle uçmak değil !

Evelsi gün bir bloggerin yukarıdaki modda tanıttığı ( :) ) elbisenin fiyatına bakıyım dedim. Link falan da vermiş şu linkten satın alabilirsiniz diye. Araştırmalarım sonunda elbisenin fiyatının 750 TL olduğunu gördüm. Sakın ha yanlış anlamayın, gece elbisesi falan değil bildiğimiz gündelik giyilecek bir elbiseden bahsediyoruz.

Gündelik bir elbise, dünyanın en güzel elbisesi olsun, bir asgari ücret parasına satılıyorsa yaklaşık, malesef benim gözümdeki değerini yitiriyor..Hitap ettiğiniz kitle milyonda birde mi bilmiyorum ama böyle giderseniz ancak pabucumun ya da milyonda birin moda ikonası olursunuz :)

7 yorum:

  1. hay ağzına sağlık tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi ettiniz bana yorum birakmakla. Sizi kesfetmeme sebep oldunuz:)
    Keyifle okumaya basladim yazilarinizi.
    Karikatur harika:))))Ilahi, cok guldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim :)...Ben de hiç de diyet blogu yok diye araştırıp duruyordum, sizin blogunuz benim için de çok iyi oldu :)

      Sil
  3. ne kadar haklısın çok güzel bir konuya değinmişsin !
    ınsanlar parasını hercayacak yer bulamıyor sanırım gidin bari hayır kurumuna bağışlayın :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. harka bır yorum omus dogrusu en azından benım ıcın oyle gundelık bır kıyafete o kadar para veremem sevgiler...

    YanıtlaSil